Gry szkoleniowe – założenia do zaliczenia


Potwierdzamy iż na kursie Andragogika i Symulacje Integracyjne polecamy następujące tematy do superwizji końcowej:

  • gra kreatywna : „Rozmowa z komputerem, – czyli komunikacja interpersonalna na czatach” i „Dialog międzykulturowy w programach Unii Europejskiej. Teoria, a praktyka”
  • zabawa słownikowa – „Ewolucja polskich kolęd do początku oświecenia” i „Miłość i erotyka w kulturze popularnej. Rozważanie w oparciu o filmy sensacyjne”
  • zabawa lingwistyczna – „Wizerunek kobiety w reklamie prasowej” oraz Gry Szkoleniowe oraz „Kulturowo-językowy obraz kobiety w tekstach piosenek zespolu The Beattes”
  • symulacja biznesowa : „Flora i fauna w ikonografii malowanych cerkwi Bukowiny” i „Filmowe wyobrażenie wątków ewangelicznych”
  • gra strategiczna : „Cmentarz żydowski w Warcie nad Wartą. Współistnienie kultur, zagłada, pamięć” i „Ukraina przemiany polityczne i społeczne od II wojny światowej do Pomarańczowej Rewolucji”
  • zabawa zespołowa – „Hip hop jako komunikacja subkulturowa” i „Smok w politeistycznych mitologiach Europy”
  • gra słownikowa : „Wykorzystanie faktów w autokreacji polityka” oraz „Obraz Matki w literaturze najnowszej”
  • gra menedżerska : „Zmiany portretu kobiety w literaturze rosyjskiej XIX wieku” oraz „Wizje człowieka w twórczości P. K. Dicka”
  • zabawa biznesowa : „Działalność dobroczynna w pierwszych wiekach chrześcijaństwa” i „Detekcja reklamy polskich szkół wyższych na podstawie druków ulotnych”